Retur og Reklamationsret
Reklamationsret
Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal fremsende din reklamation skriftligt inden du sender varen retur, i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.
Ved returnering´og reklamationer skal varen sendes til:
Vaskdinehænder.dk
c/o Ejendommen Skebjergvej / JohansenDekoration A/S
Skebjergvej 23
2765 Smørum
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Returret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag hvor du modtager din ordre, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, hvis det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre der lev. af flere omgange.
Returomkostninger skal du selv afholde.
Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du anmelde dette til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på post@j-d.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Vaskdinehænder.dk
c/o Ejendommen Skebjergvej / JohansenDekoration A/S
Skebjergvej 23
2765 Smørum
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter kundens specifikationer.
– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen er brudt.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.
– Varer, der har været brugt
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: post@j-d.dk